Saturday, June 18, 2011

SuaTu MasA doLU

aku masa kecik...cr mane satu aku..kalo dapat aku bg seposen..betul..sumpah neh...


so citer ms kecik (yg sebenar nyer aku tak ingat sgt dan diceritakan oleh makcik2 sedara aku dan kakak2 sepupu aku yang lg tua dari aku)



1. kuat nangis...tak kira siang atau malam....itu ler aku champion nangis..


2. kuat membantah...kalo aku nk permainan a..mmg a ler..tade istilah nk b o c...apa tah lg d


3.kuat kencing mlm...hak hak hak..(cam tipu jer kan citer neh)


4. suka mencurik mekap sepupu pompuan yang da besar...i nk kelihatan santek tau...ko ader ker?hak hak hak..i suka lipstick kaler merah pekat okey..br mungil bibir i


5. curik2 mandi sungai kt kampong...hahahahahah....

tu je ler yg aku ingat dorg citer psl aku...mmg tak dinafikan aku neh mmg kuat nangis sampai bingit tinger dorg dgr suara lemak merdu ku time nangis...

p/s: syud mane pic ko ms kecik? hak hak hak

5 comments:

angah said...

hahahha.. muke ko xberubah do.. menten.. patot aa sore ko 'merdu'.. ske nangis wupenyen..

* aku kecik2 dlu comey agi dayi ko..

alieavea said...

merdu giler kan sore aku...ko hade ker sore cm aku? tade kan?

Miss b said...

kau due dr kanan kan

sama sebijik kot sampai ke besa.

alieavea said...

abby: sbb ko da jawap..nah amik seposen..(bayangkan je ler aku bg ko seposen yerk)...
thank you

Anonymous said...

Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like you wrote the book in it or something.
I think that you can do with a few pics to drive
the message home a little bit, but instead of that, this is excellent blog.
A great read. I'll certainly be back.

Here is my web site :: minecraft.net