Saturday, June 18, 2011

BaU - bAU KenTUt (SeDAra JarAK JaUH)

owh tidak...

smlm anet ngn amoi dtg lepak umah aku kt bahau neh

maklum ler kitorg konboi dr kl blk bahau..

so dorg singgah r umah dulu nganto aku neh samapi kedepan pintu umah banglo neh..

so berborak ler si anet neh ngn mak aku..

mak: balik mane neh? sg lui ker?

anet: tak ler...blk batu kikir...kg keroooo...

mak: owh..makcik tau kg tuh...ado g umah kak lang tipah....

anet: owh umah eh kek baruh tuh ko..yg kalo2 hitam atap eh tuh?

mak: ontah ler..makcik tak hingat plak...tp ader ler makcik g umah kak lang tipah tuh..

anet: kak lang tipah tuh sedara sey cik...

aku: (monolog dalam hati) aku sedara ngn anet? owh tidakkkkkkkkkkkk.....even bau-bau kentut ngn dier pon aku xnk...cukup ler dier jd besfren aku jer....hak hak hak


p/s: syud ko nk berkentut-kentut ngn aku tak?

anet bajet santek ngn sunglass putih nyer

3 comments:

safwanmahzin said...

knape xnak???=)

angah said...

poyo nyen pic anet..

aku tanak aaa bau2 kentut nagn ko.. kentut ko busuk.. aku nyen wangi sket dayi ko.. nnt tercemar kentut aku..

alieavea said...

sy xnk sbb dier tak besh

kentut aku lg wangi dowh dr kentut ko..ko jer tatau