Saturday, June 18, 2011

First GA Operasi Hitam : Simple Game to Win

jom join budak neh nyer SEGMEN

Sedang aku berada di pasar untuk membeli ikan, aku ternampak penjual ikan itu menggaru-garu ketiaknya. Lalu aku aku blah dari situ..tade selera aku nk beli ikan kt situ..dah pakcik jual ikan tuh garu ketiak dier yg berbulu lebat..ouch.....

disebabkan tak dapat membeli ikan dipasar, sbb aku geli ngn pakcik ikan tuh, aku g TESCO Ampang..(hak hak hak..sibuk nk mention tesco mane)...aku pon pergi r kt bahagian ikan...euwwwww....ikan dorg da abs..giler laku ikan TESCO neh...so nk tak nk, aku pon beli r ayam sebagai peganti ikan yang aku nk beli sgt tuh..



sesudah mendapat ayam yang aku idam2 kan, aku pon balik r ke rumah...bersiap sedia untuk memasak ayam tuh...wah wah wah...aku blur..ape aku nk masak...ayam masak merah, ayam paprik, ayam masak lemak cili api, o ayam bako? penink2 aku memikirkan nyer...


sesudah sejam aku pikir apakah aku patut masak dengan ayam itu, akhir nyer aku putuskan aku makan di luar...kepala berserabut..tatau nk masak aper..hak hak hak..aku kol kawan aku....amoi, anet and syud...so aku ajk dorg g makan kt benteng ampangan...hahahahha...so kami pon makan beramai-ramai..


p/s: syud jom g mkn RTK

6 comments:

NasZ said...

owh...nasz tak ajak?..huhu..


MINDA ... TEMPAT SETIAP PERKARA YANG KITA NAK BUAT BERMULA...

alieavea said...

@en nasz: nk itut itew ker?

(sila bc dgn cara baby talk)

NasZ said...

haha..kalau ada orang belanja, ok gak..huhu..

jemput join segmen pantun saya..

SEGMEN SIMPLE : PANTUN PUJI DIRI SENDIRI ...

alieavea said...

@en nasz: hahahahha...bole jer banjer..ckp bila dan di mana? walawei...cm poyo jer statement...

Amey said...

thanks sbb sudi join.. :D

Anonymous said...

Hey just wanted to give you a quick heads up. The words in your content seem diet plans
for women to lose weight [dietplansforwomentoloseweightfast.com] be running off the screen in Firefox.
I'm not sure if this is a formatting issue or something to
do with internet browser compatibility but I thought I'd post to let you know.
The design and style look great though! Hope you get
the issue fixed soon. Kudos