Friday, August 26, 2011

selamat HARAI raya

salam semua

wah wah wah

aku neh makin dekat nak raya, makin bz plak

tak sempat nk hapdate blog

sorry r my readers...

ader readers ker aku neh?

neway

lg beberapa hari jer neh nk raya kan

korang da ader baju raya ker?

kasut raya?

handbag raya?

kueh raya?

dan jalan raya?

hak hak hak

aku nyer persiapan raya cm biasa

baju raya kau disetelkan oleh adik aku

aku tak amik port sgt

yang aku tau baju raya aku dah siap jer

hahahahahahhahahah

kasut raya plak?

erms..br ingat nk beli

maklum ler da gaji kan

so nk beli kasut wedges la...

cm cantik jer kan

hikhikhik

baru terserlah keayuan kaki ku

pastu aper lagi yerk..owh kueh raya..

kueh raya tahun ni, tak beli pon

adik aku kan jual kueh raye..kate nyer

so senang citer persiapan aku utk berhari raya neh sempoi jer

tak beriya sgt

yang penting time blk kampung tuh

aku nk salam comolot ngn sedara2 aku yang ader

sonang nk kotuk duit ghayo

hak hak hak

beware..sediakan duit raya anda untk aku

ok la, before aku chalow bette

aku nk ucapkan


SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

MAAF ZAHIR SAHAJA

BATIN TAKDO


hak hak hak

sekian

4 comments:

WuMing said...

Nak masuk raya Korban dah nii...

BLADE EDGE said...

salam aidiladha :-)

kay_kuzeE said...

macik..aku nk soh hang baca post aku yang kawan mkn kawan la..mukan yg grad hitz tu..bawah lg..hehe..

Anonymous said...

Hi there, I read your new stuff daily. Your story-telling style is witty, keep doing what you're doing!


Take a look at my site - Minecraft.net