Monday, August 8, 2011

monday BLUES # 4 - my little baby bree

munink2

monday blues tak hari neh

aku tak

kenapa aku tak?

korang nk tau tak?

kalo xnk tau aku nk bgtau gak

coz aku ader BREE

korg tau aper itu BREE

dier seekor arnab

hikhikhik

aku neh bkn ler seorang pet lover

tp kan budak umah aku sume ader haiwan peliharaan

sorang tuh hamster..sorg lagi tuh ikan emas

so aku pon nk gak la sekor

hikhikhik

sebenar nyer tade ler aku nk bela sgt haiwan neh

tp masa teman kwn aku niaga bazar malam dekat THE MINES

aku jln2 r kt situ..

jumpa r 3 buah kedai haiwan..

tu br separuh aku jalan, sbb kt situ sgt byk kedai

kwn aku cakap ader 500 khemah, means ader 500 kedai

ouchh

banyak tuh

tu yang terbeli sekor tuh

hikhikhik

ok berbalik pada my little bree

hikhikhik

cm gedik jer kan name BABY BREE...

kete aku name dier BABY GEBY

kamera aku plak BABY KENOWEED

hak hak hak

sume barang nk bernama

aper nyer gedik r manusia sorg neh kan

tp whos care

aku nyer suka ler kan..

aiyoyoyo..aku banyak mepek neh

so tgk ler pic BREE tergedik neh yerk...

bree tgh praktis posing

nih kes gerak2..org suh statik tak mo

mata muh merah wahai brebree
budak umah aku panggil brebree

so dorg panggil aku mummy bree

dorg plak gelarkan diri dorg kawan mummy bree

hak hak hak..

lawak kan..tolong r gelak..

(kalo tak gelak aku maloo dowh)

p/s: skang aku sangat sayang brebree aku neh..sape tau pasal jaga arnab, roger2 aku k

12 comments:

angah said...

a

angah said...

wat sate daging arnab pun sodap nie..!!!!!!

caHayA pembUkaAn haTikU said...

google sudey... huhuhu

Kakzakie Purvit said...

Kakak sekadar suka melihat tapi kalau suruh pegang atau membelanya huh... kakak geliah dik...

alieavea said...

angah: hagak r ko neh..aku sepok kang nk wat sate plak

adik: nk gugel tuh yang malas..hikhikhik

alieavea said...

kak zakie: sy pon same gak mula2 cm akak..geli nk pegang..tp lame2 tuh tak geli dah...sayang adalah...

WuMing said...

Cute nama dia Bree..

WuMing tak pernah bela Arnab..

Kawan dalam rumah semua ada pet seorang satu kar..

Macam cerita "Golden Compass".. Pernh tengok tak?

alieavea said...

wuming: haah..budak umah ader pet sorg satu..so nk gak ler...

citer aper tuh wuming..owh citer kt tv3 hari jumaat ari tuh heh?

mykhalis said...

masak arnab reti sangat2..hehe

alieavea said...

khalis: tak mo ler masak arnab....

WuMing said...

Betull...betul... WuMing dah tengok 2 kali dah...

Best tak kalau kita macam tu..

Tak best kan?.. Kena jaga 2 nyawa...Risiko tinggi..

Anonymous said...

Excellent post! We will be linking diet plans for women to lose weight this particularly great content on our site.
Keep up the great writing.