Friday, August 12, 2011

freaky FRIDAY # 5 - mimpi




mimpi

semua orang mesti pernah mimpi

tipu la kalo tak pernah mimpi

kalo mimpi jer takper

nih siap ngigau-ngigau

sampai memba da stand by kertas n pen

nk catit no ekor

hak hak hak

okey

mimpi

aper yg korg paham pasal mimpi?

bg aku ia ade lah image2 yang terhasil dr kenangan silam kiter atau aper yg kiter bayangkan sblm tido

bkn ler nk kater image..kadang2 more pada cm video

mimpi kadang pelik

sekejap kiter kt sini..tuptup kiter da sampai kt tmpt lain

kadang2 sebab mimpi kiter leh nangis

aku penah mimpi sampai menangis

tp aku tatau aper yang aku mimpikan

tp kalo dapat mimpi indah, terasa xnk bangun kan

nk jer layan mimpi tuh

tp kalo dpt mimpi ngeri, kiter berharap cepat la bangun

da tak sanggup nk hadap mimpi ngeri + seram sejuk tuh

korg pernah dapat mimpi ala-ala dejavu?

dejavu neh aper yang aku paham ialah mimpi dulu pastu benda yg kiter mimpi tuh happen in real life kiter

aku pernah mimpi cmtu

tp bkn ler scene penuh yang kuar

juz scene skit2 jer yg mane aku teringat aku penah nmpk / alami menda neh

dan pastu aku rs seram sejuk sendirik

hikhikhik

korang tak rase ker alam mimpi itu pelik?

MIMPI = freaky FRIDAY

sekian

p/s: sape nk banjer aku buka pose mkn ayam golek? angkat tangan



4 comments:

WuMing said...

Paling tak tahan mimpi nak terkencing..

Nasib baik tersedar..

Kalau tidak... Basah laaa jawabnya..

alieavea said...

wuming: btol tuh..sy sukung statement anda...

kalo tak sedar basah la

THE GREEN said...

Assalamualaikum...

org dah mimpi mcm2. yg paling best, mimpi jadi org kaya.. hehehe

SELAMAT BERPUASA

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

alieavea said...

blade: wassalam

mimpi paling sakit bila kiter nk mkn benda yg besh o org nk bg kiter duit ker o sumtink, tetiba kiter terjga...msti skit hati sgt2 kan