Thursday, July 28, 2011

roti CANAI

skang dah lunch hour

tp aku br pas melantak roti canai, baki bekpas td..

aku siap beli 2 keping roti canai tuh...

tau kenapa aku beli sampai dua?

1. sebab aku lapo

2. sebab roti canai tuh sedap

okeh, korg masti kater aku neh buruk lantak..

pedulik kan aper org nk kater..

tp roti canai mamak neh mmg terbaik la..

aku rs roti canai kt kedai mamak AMAN YUSOFF neh mmg lain dr yang lain

sodap eh mmg lain mcm la..

aku tatau ler kalo dier pakai perisa tambahan

bese r, kiter penah dgr kedai mamak kalo nk laku kan kedai dorg,

mcm2 jampi serapah, tangkal2 dorg pakai...siap ade rendam adik-adik a.k.a spender dlm kari

tu citer aku dgr ms aku blaja kt s.alam ler..

memba aku citer ader satu kedai mamak neh kt sek 3..

sib baik aku jarang makan kt situ..

aku selalu makan kt RESTORAN HAKIM sek 7..

ayam goreng dier jer da terangkat..

pastu cmpur plak ngn kuah kari kambing dier, mmg terbaik la wok..

okey berbalik pada roti canai yang sedap tak terhingga neh..

aku pon pelik, roti canai kt tmpt lain yang penah aku rs tak same ngn roti canai dorg neh

rs nyer mmg berbeza la...

ader rs lemak2 skit...masin2 skit..senang citer sedap r..

erks..tetiba aku rs cm dorg ader letak sumting2 kt roti canai dorg utk rs lg sedap..

korg rs plak?

tp aku pedulik ape..aku mkn jer...

janji bersih n tukang tebar roti canai tuh pon bersih..

and yang penting janji HALAL

sekian

aku tak suka roti canai segera..tak sedap n keras..

p/s: tetiba teringat char kuey tiow...

1 comment:

Anonymous said...

Very good write-up. I absolutely love this site. Keep it up!



Feel free to visit my blog post ... minecraft.net