Friday, July 15, 2011

kUciNG

rembat dari pakcik gugel


meow meow meow

munink olsssss

aku bukan la pencinta haiwan..hatta kucing...

tp bukan ler haters haiwan gak...

aku suka tgk kucing2 comel lg gebu...

n kucing manje2...

tp silap orang ler kalo kucing tuh termanja kt aku...

sbb aku geli..hahahahaha

tetiba aku teringat kisah kwn aku ms aku form 1 dolu2..

kisah nyer berbunyik begini...

kwn aku neh mmg anti giler kucing...

pantang ade kucing ler, dier msti lari jauh2...

tgk betapa anti nyer dier ngn kucing...

so satu mlm tuh dier mimpi kucing

kucing tuh sgt besar dan hitam...

so besok malam nyer kwn aku tuh kena histeria..

histeria berkaitan kucing...

lawak kan? ker pelik?

ok balik pada topik aku neh...

aku neh tade ler suka kucing sgt..

adik aku pencinta kucing yg loyal...

kucing kt umah aku tuh bersepah...

aku bab bg mkn mmg aku suka 'sgt'..

tp bab nk buang tahi kucing yg bersepah, mmg tak ler aku nk buat...

aku tension ngn adik aku neh, sayang kucing melampau, tp bab nk bg makan n buang tahi kucing mmg dier sgt ler pemalas...adik aku a.k.a kakak kepada adik aku yg rajin tolong bagi mkn n buang tahi kucing dier..

kesian aku tgk mak ngn ayah beli sangkar kucing 3 tier khas untuk kucing adik aku tuh, tp jarang dorg tuh nk duk dlm sangkar...

byk abiskan mase dok kt luar, jemur bulu kate kan...

tp satu jer yang besh adik aku neh...

aku ngn along aku panggil dier raja kucing

sebab nyer..

tang nk bg makan tuh (kalo dier rajin r)...dier bunyik skit jer..meow meow meow...

msti sume kucing dier lari2 ikut buntot dier...

kate along aku

 shuuuuuuutttttt,....raja kucing da bertitah..jgn kaco raja kucing bg makanan kt rakyat jelata nyer...

hak hak hak...

sorry ler ADIK....angah saje nk ngenakan ko pepagi neh...

bye2..muah muah muah

p/s: sape ler sudi banjer aku makan durian wekend neh?

5 comments:

caHayA pembUkaAn haTikU said...

hagaga..sengal gak entry ko ea..

Nadiadress said...

meriah beto bahan orang ehh ! haha~

alieavea said...

adik-adik ku: aku suka aku suka...

KB pon suka gak...

WuMing said...

WuMing pula suka kat kucing nii... Bila ke kedai makan pun layan kucing tuan kedai...bagi sisa makan dan usik dia...

alieavea said...

wuming: bgs ler suka kucing...kalo tak silap nabi pon suka kucing gak kan? tp esey neh tado ler tak gomar kucing..tado ler bonci kucing....tp den tak gomar...