Tuesday, August 14, 2012

CERITA ROJAK #1

citer 1:

aku first time bayar zakat dowh tahun neh. setelah berkerja dekat 3 thn..wewiiittttt....hehehe..saje jer try test byr zakat sendiri walopon bapak aku still byr kan lagi...eheks...excited la weh...first time gitew...harap-harap zakat yang aku bayar tuh dorg uruskan dengan baik..tade lah kiter dengar ade org wat penyelewengan agihan zakat...hehehe..

citer 2:

dalam bulan pose neh, aku dah dua kali terserempak sekatan jalan raya oleh pihak polis diawal pg..seawal pukul 9 pg...time aku nk g kojo...sebelum2 neh, maksud aku time bukan bulan pose, tade plak...ontah..den pon taktau..bukan la nk cakap dorg paw ker aper...tp cm pelik..hikhikhik...sbb aku ade pengalaman kena paw ngn polis..kata nyer dorg tuh polis..tp pakai baju biasa..tp mungkin salah aku kot dat time tak suh dorg kuar kan pengenalan diri polis dorg,ntah2 org berlagak nk jd polis..tak pasal2 kena paw kan..time tuh pon sen bukan nyer byk..ok abaikan citer lame..time tuh aku masih hingusan lg..

citer 3:

korg penah baca novel  bercakap dengan jin by tamar jalis? atau korg penah terdengar o terlihat? aku tgh baca novel tuh..saje jer nk showoff...hahahah..tau korg tak heran pon...

citer 4:

aku sangat lapar skang neh...aku tatau nk buka aper petang nt..ms bulan pose neh aku sgt jarang pergi bazar..aku lagi suka masak sendiri..bole terasa diri neh cam masterchef selebriti plak..lagi puas masak sendiri nk bole tambah2 sebyk mana yg suka..hehehe...lg pon bazar neh kiter selalu dengan ade peniaga jual makanan tak laku semalam nyer..n kadang2 aku pernah terjumpa telur lalat kt lauk pauk dorg..so better aku tayah belikan..

citer 5:

stat tahun neh selalu pulak aku dengar iftar iftar neh..apakah? tahun lepas tade plak dorg nk pomot iftar2 neh..ker aku yg ketinggalan zaman?



1 comment:

Anonymous said...

Hi there! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could locate a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having trouble finding
one? Thanks a lot!

Review my homepage :: minecraft.net